רונית ליבלינג – הנדסאית אדריכלות נוף ומעצבת גינות

רונית ליבלינגתכנון נוף נכון והתאמה לשטח הם המפתח להצלחת הגינות אותן אני מעצבת. תהליך התכנון ועיצוב הגינה משלב יחד את מגוון הפריטים היוצרים גן מושלם: שבילים, מדרגות, פרגולות, סלעים שנבחרים בקפידה, אלמנטים שונים של מים, חלוקי נחל, צמחים ופריחות. כל זאת מעוצב בהתאמה לעונות השנה המשתנו, כדי ליצור  חוויה חדשה ומראה עדכני בכל עת: צבעי שלכת בסתיו, צמחים נשירים ופיסוליים בחורף, לבלוב ופריחה באביב וצמיחה בקיץ.

אחד האתגרים העומדים בפני כמעצבת גינות, הוא ניצול מקסימלי של השטח על מורכבותו. להגיע לחצר או גינה ישנה או שטח של אדמה בתולית, ולהפכם לפינת חמד מעוצבת לפי טעם הלקוח, עם ניחוח ההשראה שלי, זו אכן חוויה מופלאה עם ריגוש בסופה. לאורך התהליך כולו, לקוחותיי נהנים מתמיכה מלאה, החל משלב התכנון  ועד לסיום הפרויקט.

 

 

ישנן סיבות רבות ומשמעותיות לבחור בי כמעצבת הגינה שלך:

  • תכנון, עיצוב והקמה מקצועית של הגינה, על ידי הנדסאית אדריכלות נוף מוסמכת ובעלת ניסיון רב שנים.
  • ניצול מקסימלי של השטח, תוך התחשבות בתנאים הטופוגרפיים והגיאוגרפיים הייחודיים.
  • רעיונות ייחודיים ויצירתיות בלתי נדלית, וסגנונות עיצוביים מגוונים בהשראת גנים בעולם כולו ובפרט ביפן.
  • הקשבה לרצונות ולצרכים שלך והצבתם בראש סדר העדיפויות.
  • ביצוע הפרויקט כולל ליווי אישי במהלך השנה הראשונה שלאחר סיום הפרויקט.

 

אודות הסטודיו

סטודיו "רונית תכנון גינות" הוקם על ידי רונית ליבלינג.
צוות הסטודיו מקצועי, אמין ואיכותי ומביא איתו ניסיון רב בתכנון ועיצוב גנים לבתים פרטיים, לגינון ציבורי ולעבודה מול אדריכלים. הסטודיו פועל ברחבי הארץ בכלל, במרכז ובצפון הארץ בפרט. צוות הסטודיו "רונית תכנון גינות" מלווה את פרויקט הקמת הגינה המושלמת משלב התכנון, דרך העיצוב וכלה בהשלמתו ולעיתים גם לאחריו תוך שמירה על חזון לקוחותיו, תוך שהוא מיישם בתהליך, יכולת ניהול, ראייה כוללת ומציאת פתרונות יעילים המותאמים לפרויקט הספציפי.
במהלך עבודתה, מעמידה רונית, את הלקוח במרכז תהליך התכנון ומקיימת עימו דיאלוג מתמיד וזאת על מנת לאפשר שותפות מלאה לאורך כל ההליך, כולל השפעה על שינויים, אם נדרשים, תוך כדי ביצוע הפרויקט.
המוטו של סטודיו "רונית תכנון גינות":
"כל פרויקט הינו עולם של יצירתיות, כל פרויקט הינו שילוב בין רצון הלקוח, פוטנציאל של השטח והידע המקצועי של המתכנן".

ליצירת קשר